2013

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? - Jag klippte av håret ahah, det borde räknas :*
Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget nyårslöfte !
Vilka länder besökte du? New york,Spanien och London.
 Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? Inte som jag kommer på
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Finns FÖR mycket <3
Vilket var ditt största misstag? Att lita på för mycket folk.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink och musik
Vad gjorde dig riktigt glad? Min familj och mina vänner !
Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år? Har vart år då jag mått bättre, men även år då jag mått sämre!
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? vissa skolämnen, rätt vänner, träning
Blev du kär? nope
Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med släkten as always!
Hur skulle du beskriva din klädstil? Mysigt men fortfarande snyggt (för det mesta) lite mer "USA" style
 
 

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?  2014 kommer vara ett stressigt år, har så mycket jag måste göra, massor av resor, måste lära mig att köra bil, planera inför 2015:s resa osv.
Något du vill säga till dig själv inför 2014
KÄMPA, du är nästan framme. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback