Och vad har jag planerat?!

 
  
 
 
 
Okej, så det kan ju vara intressant att veta VAD det är jag ska göra, som jag har planerat...
Jo, jag ska byta rum!! Pappa och jag ska byta rum, han har sitt arbetsrum tvärs över och det rummet 
är dubbelt så stort som mitt rum. Jag har velat ha hans rum urlänge, och nu är det äntligen bestämt!
Och jag har planerat hur jag skall ha rummet, i detalj! with a queen size bed and a major wardrobe, 
Jag kommer självklart att betala mycket själv, med sommarjobbs pengar (om jag får ett sommar job that is...) och med andra pengar! Det är väldigt mycket som måste göras på rummet, då vi måste fixa en dörr + vägg, sedan tapetsera om osv. Men vi satsar på att ha klart det till i vinter. GHHHAA, längtar så otroligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback