Room - Mustasche

 
 
Hejj! Imorgon ska jag och mami på rean, ska kolla efter lite saker till mitt rum, ska inte "göra om" men ska
ändra färger osv, och ta ut alla jul saker- just nu är mitt rum rött och vitt, och det skall bli rosa och grått (:
Så ska köpa nya kuddar, (kanske påslakan- men fick ett jätte fint i julklapp med mustascher) och sedan ska jag göra om min "foto vägg" (Den börjar bli gamal och ser lite tacky ut) sedan ska jag kolla på en ram, ska göra ett jätte fint "collage" av mig och julia, när vi var små gjorde vi en bild i min trapp då jag ser sur ut medans hon gör "bunny ears" på mig, ska  fråga henne om hon vill ta ett nytt så ska jag sätta i hopp dem två och skriva ut (: 
sooo... jag får se om jag gör klart allt imorrn, ska till mormor efter stan så får se hur mycket tid jag har, men lägger iallafal upp en plan (: 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Kom ihÂg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback